Kini Ku Kembali

kini-ku-kembali


Untuk permulaan, biarlah aku terangkan kenapa tajuk entri ni adalah "Kini Ku Mula Kembali". Sebenarnya aku ingin mula semula untuk mencatit blog, sebab blog yang sebelum ni dah jadi carca marba serta rasa menyampahnya aku dengan blog sebelum ini. Selain dengan pelbagai masalah serta gangguan dalam kehidupan seharian, jadi untuk aku maintain blog tersebut sangat-sangatlah tidak berkesempatan.


Apa nama blog dulu?

Biarlah rahsia...

Cuma aku nak mulakan blog baru ni dengan guna blogspot je, dengan domain guna alias aku sendiri iaitu 'faiezesa'. Kalau blog yang dulu, aku 'self-hosting' je, cuma domainnya aku dah tak suka, lagi pun seperti yang aku dah nyatakan, malas nak maintain.

So, jom mulakan hidup yang baru...

Kejayaan itu perlu, kegagalan itu kunci!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Penulis:



Jom ikuti @ Twitter | Facebook | Google+

0 Komentar untuk " Kini Ku Kembali "

[Peringatan Ikhlas]

Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis. Mohon jangan SPAM ruangan ini. Terima kasih atas kerjasama yang anda berikan.

Back To Top